Retour procedure 


Wil je iets retourneren, ruilen of gebruik maken van je herroepingsrecht. Dat is geen probleem. Wel is het belangrijk dat je onze retour procedure volgt om ervoor te zorgen dat je retour vlekkeloos verloopt.

Hieronder staan een aantal stappen om ervoor te zorgen dat je retour op een juiste manier wordt verwerkt. Is er iets niet duidelijk of heb je vragen, aarzel niet contact op te nemen.


STAP 1

Controleer eerst of je in aanmerking komt om je bestelling te retourneren. Hier zijn een aantal voorwaarden aan verbonden en het is belangrijk te controleren of jouw bestelling aan de voorwaarden voldoet.

Wilt je een product ruilen of retourneren?

  • Bij de aankoop van producten of diensten heb je het recht om binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen de bestelling te annuleren. Deze  14 dagen gaan in  op de dag van ontvangst van je bestelling, door jou of door jou opgegeven derde, niet zijnde de vervoerder. 
  • Tijdens deze 14 dagen ga je zorgvuldig met het product en de verpakking om. Je kan het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden. Tijdens deze periode mogen er geen aanpassingen gedaan worden aan het artikel.
  • Als je van het herroepingsrecht gebruik maakt, dien je het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons retourneren.
  • Is dit niet mogelijk of is het product beschadigd, dan ben je gehouden tot het betalen van een schadevergoeding i.v.m. waardevermindering van het artikel. 
  • Let op: de kosten en het transportrisico van de retourzending, bijv. bij beschadiging of vermissing van het product, zijn voor de verzender, bij een retourzending ben jij dat. 
  • Na ontvangst van het artikel ontvang je het volledige aankoopbedrag terug, dit is dus inclusief verzendkosten voor de heenzending.
  • Wij kunnen de terugbetaling weigeren totdat we de goederen retour hebben ontvangen. 

STAP 2

Meld je retourzending aan voordat je tot verzending overgaat. Dit kan eenvoudig door een mail te sturen of even te bellen (06-42233882) met Sup en Peddel. Wij bevestigen z.s.m. je retourzending, dan weten wij dat er iets aankomt en kunnen we zorgen dat we er zijn om je bestelling in ontvangst te nemen. de melding per mail dient binnen deze 14 dagen te gebeuren. Je retour ontvangen we natuurlijk graag zo snel mogelijk echter uiterlijk binnen 30 dagen na onze bevestiging van je mail of telefoontje.

STAP 3

Verpak het artikel in de originele verpakking of zo goed mogelijk en stuur deze op inclusief het ingevulde Retourformulier. Voeg tevens een kopie van je bestelbon of opdrachtbevestiging toe. Bij GROTE PAKKETTEN kan de zending in samenspraak worden georganiseerd. Echter blijft de verzender, dus jij verantwoordelijk voor de zending totdat het product hier is ontvangen. Je kan het product natuurlijk ook langsbrengen op het verzendadres. Ook hiervoor geld dat je eerst STAP 2 moet volgen.


En dan?

Zodra wij de bestelling hebben ontvangen en gecontroleert krijg je een mail met daarin bevestiging en bevestiging dat deze wel/niet in goede staat is ontvangen. Is het artikel in goede/nieuw staat retour zullen wij overgaan tot terugbetaling. Uiterlijk binnen 14 dagen ontvang je het bedrag van de bestelling retour. Niet in goede staat? dan nemen we contact op en proberen we tot een oplossing te komen.

 

© 2018 - 2024 Supaholic | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel